tisdag 4 maj 2010

One night stands

När det gäller one night stands... Så har jag något som bara MÅSTE få komma ut till alla!!!

Ifall man går hem till någon, pumpar, sover ... Då går man hem sen!!!! Seeenast klockan 9, helst innan den andre har vaknat...

Jag har det som regel, jag brukar gå hem runt halv 8 tiden, det tycker jag är lagom, då klär man på sig lite tyst och sen smyger ut, man lämnar inget efter sig och sen är det bra med det....
Jag måste berätta om ett minne

Hände för ett halv år sedan nu. En sjuk kille verkligen...
Jag vaknade på morgonen, där ligger jag med en kille jämte mig, hårig var han med.. Usch.. Men vad gör han... Jo, han ligger kvar där och småpratar lite med mig, går upp på toa, tar på sig min mammas morgonrock och frågar vad det blir till frukost!???!!!!

Sjukare kille får man leta efter !

2 kommentarer:

  1. Hehe jaa okeej:P
    kolla in det vet ja:)

    härlig blogg du har:)
    gillar att du skriver om sånt ingen annan pratar om;) haha

    SvaraRadera
  2. dig skulle jag vilja prata med tjejen! Maila mig
    new_options75(a)h-m ja du vet

    SvaraRadera